משלוח בכל הארץ
משלוח חינם בקנייה מעל 450 ש"ח
תשלום במזומן בעת המסירה
דף הבית » שאלות ותשובות
בעלי שואבי אבק של TERI צריכים לקבל את השירות הטוב ביותר!
כל שואבי האבק שלנו מכוסים באחריות של 24 חודשים מתאריך המכירה.
תאריך המכירה נרשם בתעודת האחריות ובבסיס הנתונים של המכשירים שלנו, מה שמאפשר קבלת אחריות ושירות גם במקרה של אבדן תעודת האחריות.
המספר הסידורי והדגם של המכשיר מסומנים בתעודת האחריות ועל שואב אבק הציפורניים.
השירות במהלך תקופת האחריות כולל החלפת המכשיר שלא בשימוש.
להחלפת שואב האבק, אנא צור איתנו קשר במייל.
הליך ההחלפה הוא כדלקמן:
1) על הלקוח ליידע אותנו על הבעיה באמצעות דואר אלקטרוני.
2) במידה ולא ניתן לפתור את הבעיה מרחוק, הלקוח שולח לנו את המכשיר (מנהל השירות יספק מידע למשלוח).
3) לאחר קבלת המכשיר, טכנאי השירות בודק אותו, ואנו שולחים חדש באותו יום או למחרת.
אם פג תקופת האחריות, אנו נתקן את קולט האבק במרכז השירות שלנו מבלי להחליף את היחידה.
תיקונים שאינם באחריות, כמו גם עלויות המשלוח, משולמים על ידי הלקוח.
האחריות תבוטל אם נעשה שימוש לא נכון במכשיר.
האחריות שלך עשויה להתבטל בכל אחת מהנסיבות הבאות:
1. אם חדר נוזל כלשהו לתוך המכשיר.
2. אם יש נזק פיזי למכשיר, כגון חפצים זרים הנכנסים ללהבי המאווררים או ליחידת הבקרה האלקטרונית.
3. במקרה של סתימה מוגזמת של המכשיר אשר קרתה כתוצאה מהחלפה או ניקוי נדירים של מסנן האבק, מה שעלול להוביל לחסימה או התחממות יתר של המאוורר.
4. במקרה של חריגה ממפרטי אספקת החשמל הניתנים באחריות (220V – 240V).
5. אם הייתה הפרעה של אנשים לא מורשים בבנייה או בתוכנית החשמל של המכשיר.
בכל מקרה של סימני ניצול שגוי, מרכז השירות שומר לעצמו את הזכות לתקן את המכשיר במחיר שסוכם עם הקונה.
אין לחסום את יציאת האוויר משואב האבק, אחרת, כוחו יירד והאבק לא יישאב פנימה.
אנו שולחים את כל הרכישות בשירות משלוחים לאחר תשלום עבור ההזמנה.
תהליך המשלוח ייקח 2-4 שבועות.
ביום שליחת ההזמנה שלך, אנו שולחים לך מידע מעקב.
באתר שלנו, אתה יכול לשלם עבור ההזמנה שלך באמצעות PayPlus.
מערכת זו מאפשרת לשלם באמצעות כרטיס אשראי באופן מקוון.
עובדים ומנהלי החנות המקוונת אינם רואים את פרטי כרטיס האשראי ומספר הבנק שלך.
לאחר ביצוע הזמנה, תמשיך אוטומטית אל עמוד מילוי פרטי האשראי המאובטח כדי להשלים את התשלום.
יהיו לך 25 דקות להשלים את התשלום לפני ביטול ההזמנה שלך.
הכספים שלך מועברים באופן מידי ובטוח.
PayPlus מחויבת להגן על פרטיות המשתמשים שלה.
צוות מניעת הונאות המוביל בתעשייה מפתח כל הזמן טכנולוגיה חדישה כדי לשמור על הכסף והמידע שלך בטוחים.